Tandlæge i Brande

Søger du en tandlæge nær Brande?

I trygge hænder

I vores klinik tæt på Vildbjerg, er det vigtigt for os, at vores patienter føler sig trygge og veltilpasse, når de er i behandling.

Klinikken ligger mindre end 100 m fra gågaden. Selvom vores klinik ikke er placeret centralt i Brande, men ligger i Herning, synes vi alligevel, du skal læse videre.

På vores klinik er det alfa og omega at vores patienter føler sig godt behandlet og i trygge hænder.

Vores mål er altid at give vores patienter den bedst mulige behandling. Det betyder, at du hos os møder et empatisk og professionelt personale med det i fokus.

Tandlægerne Kold’s behandlingsformer

Tandlægerne Kold – Herning Implantat Center kan tilbyde at hjælpe dig med alle typer behandlinger.

Vi laver almindelige tandbehandlinger såsom cariesbehandling, rodbehandling, paradentosebehandling og behandlinger med kroner eller broer.

Vi har derudover også mulighed for at hjælpe vores patienter med mere specielle behandlinger såsom kosmetisk tandbehandling, kirurgi, proteser, implantater, tandblegning eller behandling mod tandskæren eller forkert bidfunktion.

Desuden råder vi over den nyeste teknologi indenfor røntgen, CT-scanning, digital aftryksscanning og laser, og på den måde skiller Tandlægerne Kold i Herning sig ud fra mange andre tandlæger.

Udover dette er Herning Implantat Center henvisningsklinik for mere end 100 tandlæger i kirurgi, implantatbehandlinger, kosmetiske behandlinger og narkose. Vi er også tilknyttet Regionshospitalet i Herning

Men mere specifikt – hvorfor skal du vælge os:

- Vi har mere end 30 års erfaring indenfor både enkel og kompliceret tandbehandling
- Vi råder over smertefrit bedøvelsesudstyr.
- Vi har investeret i en ny laser, der tilbyder en nyere og mere moderne form for paradentosebehandling, der er både mere skånsom og mere smertefri end den almindelige form for tandkødsoperation.
- Vi holder os opdaterede og uddannede. Det betyder, at vi deltager i kurser, men også, at vi afholder vores egne kurser.
- Langt de fleste priser er fastsat af sygesikringsoverenskomsten, hvilket betyder, at de er de samme på tværs af hele landet.
- Klinikkens omgivelser er behagelige, og vores personale er vant til på beroligende vis at håndtere patienter, der lider af tandlægeskræk. Vi forsøger at gøre alt så smertefrit som muligt for at dine tænder ser ud, som de skal.

Vi håber selvfølgelig, at du er blevet overbevist om, at Tandlægerne Kold også er et godt valg for dig. Vi håber, at du har lyst til at kigge lidt mere på vores hjemmeside. Vi har på siden samlet meget af den information, det kan være rart at kunne læse i fred og ro.

Samtidig har vi lagt billeder ind, så du har en mulighed for at få indtryk af klinikken og vores behandlingsmuligheder. Allermest håber vi naturligvis, at du har fået lyst til og mod på at kontakte os og få bestilt en tid.

Vi vil med glæde byde dig velkommen på vores klinik.

Priser på vores behandlinger